Imperial Forces
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Imperial Forces

ollemme Spaceinvasionia pelaava liitto IF on kasvava liitto johon pääse kun vain lähettää hakemuksen ja on valmis taistelemaan IF puolesta
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valvojat

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Suuri

Suuri


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 26.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Valvojat   Valvojat Icon_minitimeTo Marras 01, 2007 3:21 pm

Tietääkö kukaan, miten saada yhteyttä näihin salaperäisiin valvojiin?
Itseäni Mad tuttaa noi suomennokset, kun ne on niin sairaan väärässä. "Kehittäessä asetehdasta tuotanto kasvaa, lisäten affraid samalla rakennusaikoja". Tän vois kestää, kun sen hokaa vielä mitä ollaan yritetty sanoa, mutta itse en ymmärrä ollenkaan, mitä painovoimateknologia hyödyttää, kun sen ohjeteksti ilmestyy kuvaa painaess vain puolittain lol! . JOten valvojat kiinni ja vastaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
viltsu169

viltsu169


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 33
Registration date : 22.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimeTo Marras 01, 2007 6:06 pm

Suuri kirjoitti:
Tietääkö kukaan, miten saada yhteyttä näihin salaperäisiin valvojiin?
Itseäni Mad tuttaa noi suomennokset, kun ne on niin sairaan väärässä. "Kehittäessä asetehdasta tuotanto kasvaa, lisäten affraid samalla rakennusaikoja". Tän vois kestää, kun sen hokaa vielä mitä ollaan yritetty sanoa, mutta itse en ymmärrä ollenkaan, mitä painovoimateknologia hyödyttää, kun sen ohjeteksti ilmestyy kuvaa painaess vain puolittain lol! . JOten valvojat kiinni ja vastaamaan.
Ihmettelen itsekkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
TuucciZ

TuucciZ


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 32
Location : Kirkkonummi
Registration date : 28.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimeTo Marras 01, 2007 6:08 pm

Alhaalta, haun vierestä, voit painaa "pelioperaattori" -nappia, jolloin voit lähettää pelin valvojille viestiä. En tiedä, onko heillä valtuuksia muuttaa suomennoksia, mutta voihan sitä yrittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vilzenaattori




Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 33
Location : Halsua
Registration date : 22.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimeTo Marras 01, 2007 6:22 pm

Tässä on minun ihmetyksen aiheeni:Miksei kukaan ole kääntänyt sanaa Bauen...mitä se sitten tarkoittaneekaan..

Elikkäs tästä päättelemme että suomentajat ovat olleet huolimattomia tai heillä ei ole ollut paljoa ylimääräistä aikaa suomentaa yhtä sanaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
TuucciZ

TuucciZ


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 32
Location : Kirkkonummi
Registration date : 28.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimeTo Marras 01, 2007 7:32 pm

Bauen on todennäköisesti osta saksaksi. Usein suomenkieliset väännökset ovat vasemmalla kädellä hutaistuja, itse veikkaan että asialla ovat olleet pelintekijöistä suomenkielentaitoisimmat.
Takaisin alkuun Siirry alas
viltsu169

viltsu169


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 33
Registration date : 22.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimePe Marras 02, 2007 8:08 am

TuucciZ kirjoitti:
Bauen on todennäköisesti osta saksaksi. Usein suomenkieliset väännökset ovat vasemmalla kädellä hutaistuja, itse veikkaan että asialla ovat olleet pelintekijöistä suomenkielentaitoisimmat.




LOL tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Suuri

Suuri


Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 26.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimePe Marras 02, 2007 10:29 am

TuucciZ kirjoitti:
Bauen on todennäköisesti osta saksaksi. Usein suomenkieliset väännökset ovat vasemmalla kädellä hutaistuja, itse veikkaan että asialla ovat olleet pelintekijöistä suomenkielentaitoisimmat.
Niin kuin toi sunkin suomennos, bauen on rakentaa saksaksi Rolling Eyes . Laitoin jo pelioperaattoreille viestiä, odotellaan vastausta. bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
viltsu169

viltsu169


Viestien lukumäärä : 32
Ikä : 33
Registration date : 22.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimePe Marras 02, 2007 1:44 pm

Suuri kirjoitti:
TuucciZ kirjoitti:
Bauen on todennäköisesti osta saksaksi. Usein suomenkieliset väännökset ovat vasemmalla kädellä hutaistuja, itse veikkaan että asialla ovat olleet pelintekijöistä suomenkielentaitoisimmat.
Niin kuin toi sunkin suomennos, bauen on rakentaa saksaksi Rolling Eyes . Laitoin jo pelioperaattoreille viestiä, odotellaan vastausta. bounce
sama täällä
Takaisin alkuun Siirry alas
TuucciZ

TuucciZ


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 32
Location : Kirkkonummi
Registration date : 28.10.2007

Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitimePe Marras 02, 2007 10:43 pm

Suuri kirjoitti:
TuucciZ kirjoitti:
Bauen on todennäköisesti osta saksaksi. Usein suomenkieliset väännökset ovat vasemmalla kädellä hutaistuja, itse veikkaan että asialla ovat olleet pelintekijöistä suomenkielentaitoisimmat.
Niin kuin toi sunkin suomennos, bauen on rakentaa saksaksi Rolling Eyes . Laitoin jo pelioperaattoreille viestiä, odotellaan vastausta. bounce
Jaa-a, heitin lonkalta, enkä ole saksaa ikinä lukenut. Kuulosti vaan niin pirun loogiselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valvojat Empty
ViestiAihe: Vs: Valvojat   Valvojat Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valvojat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Imperial Forces :: Imperial Forces :: Yleinen keskustelu-
Siirry: